Hopp til hovedmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden
arrow_upward

Kunsten å delegere

Er to do-listen lengre en barnas ønskelister, og du føler deg konstant overarbeidet? 
Delegering

Gjør egentlig bedriften en god jobb ved innfasing av nye medarbeidere?

Eksterne kandidater som mislykkes eller underpresterer er svært kostbare  
Innfasing av nye medarbeidere
Annonsér her!
Annonsér her!

Bedre leder med bevisst kommunikasjon

I dagens høydigitale samfunn blir det stadig viktigere å finne balansen mellom god og bevisst tilstedeværelse i mellommenneskelig kommunikasjon, og på den annen side bli berørt av konsekvensene ved di...
Bevisst tilstedeværende kommuniksjon

Gjør lidenskapen til et levebrød

Med disse fem smarte triksene gjør du lidenskapen til et levebrød
Inspirasjon og lidenskap

Tips for effektiv kommunikasjon

Kommunikasjon på jobben

Slik gir du deg selv bedre til å snakke med dine ansatte, kunder og kolleger. 
Effektiv kommunikasjon
Annonsér her!
Annonsér her!

To suksessfaktorer for innovasjon

– som litt for sjelden benyttes
Innovasjon

Team som både leverer og trives

Teamledelse

For ledere er det lett å skaffe seg kjennskap til de ansattes faglige kompetanse. Kjennskap til ansattes personlige kompetanse krever mer arbeid. Her ligger nøkkelen til samarbeid og resultatoppnåelse...
Teamledelse

Konflikter på arbeidsplassen

Konflikter på jobb

På kontoret vet de fleste at Tore og Anders ikke liker hverandre. Dette har vært kjent i flere år.
Konflikter på arbeidsplassen

Mer effektivt med virtuell lederutvikling

Lederutvikling

Hvorfor legge til rette for dyre ledersamlinger på konferansehotell når lederutvikling både gir mer nytte, verdi og inspirasjon i egen lederrolle? 
Virtuell lederutvikling
Annonsér her!
Annonsér her!

Hjernevennlig ledelse

Etter mange tiår med samfunnsvitenskapelig forskning på ledelse, har det utviklet seg et nytt felt, som gjerne går under betegnelsen nevroledelse.
Hjerneledelse

Riktig motivasjon

Hvordan motivere for best effekt

Hva om det var så enkelt at maksimert motivasjon ga maksimal uttelling. Men vanligvis er det nettopp det motsatte som skjer. Ved å slutte å motivere kan du få mer ut av dine ansatte.
Balansert motivasjon