Fjernstyring av digitale skjermer er særlig nyttig dersom du har reklame og markedsføring fordelt over større geografiske områder.

– Istedenfor å bruke tid og penger på å trykke, frakte og sende ansatte rundt for å oppdatere hver eneste reklameplakat, kan du i ro og mak gjøre dette fra egen pc, uavhengig hvor du eller skjermene befinner seg. På ubegrenset antall skjermer, og gjerne til lavere kost enn tradisjonelle reklameplakater, sier Gian Carlo Buoso, Daglig leder hos Expoline.

Det skal være enkelt å bruke

Digitale skjermer blir mer og mer vanlig, og finnes i stadige flere formater og versjoner. Dagens løsninger monterer du enkelt, slik at bedriftens budskap lett skal nå ut til målgruppene.

– Vi leverer Livescreen som infosystem. Her kan du i sanntid publisere videoer, bilder, vise info fra sosiale medier, samt lage egne kampanjer direkte i systemet. På denne måten har du oversikten over alt som skjer med markedsføringen av bedriften din, hvor som helst – og når som helst, sier Buoso.

Det er ikke bare enkeltbedrifter som kan ha nytte av å velge digitale skjermer og fjernstyring til kampanjene sine. Butikker som tilrettelegger for at underleverandører får vist produktene sine, ut til der forbrukeren faktisk befinner seg, kan også ha nytte dette. Dette har økt i popularitet hos kjøpesentre.

– I mange kjøpesenter er det slik at noen butikker ligger mer bortgjemt enn andre. Da kan disse leie skjermer fra oss, og sette de et sted folk flest blir nødt til å gå forbi. På denne måten kan butikkene fremme tilbud og produkter, og tiltrekke seg kunder de ellers ikke ville hatt, sier Buoso.

Digital frosting

I den digitale skjermverdenen er det ikke kun reklameskjermene utenfor virksomheten som gjør hverdagen enklere for bedriftene. Innad i bedriften er det også viktig at ting fungerer som det skal. Det er ingen tvil om at lys og åpne kontorer skaper en følelse av trivsel og et hyggeligere arbeidsmiljø på arbeidsplassen. Men like viktig er kanskje muligheten til å lukke seg inne, for eksempel ved behandling av pasienter på legekontor, eller i møter med sensitiv informasjon.

Digital frosting  er et kjempetilbud til bedrifter som vil ha i både pose og sekk, sier Buoso. Vi bruker smartfilm, som ved hjelp av strømimpulser endrer dine glassflater fra transparent til frostet via fjernkontroll eller en app på mobilen din. På denne måten kan du regulere lys og innsyn. Folien stenger også for UV-stråler, lys og varme når den er frostet.

– Å froste betyr å dekke glassoverflater med en folie som ser frostet ut, gjerne med logo eller andre motiver på. Alle glassdører og vegger må merkes, slik at folk ikke gå inn i dem. Fordelen med å bruke digital frosting er jo at du selv kan velge når veggene skal være frostet, og når det kun skal være glass. Bruker du de på vinduer ut for eksempel, kan du slippe lyset inn, samt stenge innsynet når du skulle ha behov for det.

Vet du hvilke muligheter du har?

Den 23. Mars åpner Expoline sitt nye showroom ved Bjørvika i Oslo. Her kan du oppleve digitale skjermløsninger, og hvordan fjernstyring kan forenkle hverdagen . Er du klar over hvilke digitale løsninger som finnes for bedriftens behov? Kom innom showrommet for en hyggelig oppdatering på det som skjer i den digitale verden.

Se mer mer her!