Forside | Hvem kan ha glede av styringsverktøyet «Landax»?
landax
Forside

Hvem kan ha glede av styringsverktøyet «Landax»?

SPONSET INNHOLD

«Landax» har gjennom 10 år utviklet noe som er å betrakte som en sensasjon innen styringssystemer. 

TORLEIF 2.jpgMed sitt meget solide tekniske underlag og oppbygningsstruktur, brukergrensesnitt og konfigurasjonsmuligheter har Landax på kort blitt ledende innen sine områder, sier Torleif Bratlie, daglig leder i Landax AS.  Landax kan hjelpe deg med styring av ledelse innen kvalitet, HMS, beredskap, FDV, HR og flere andre områder. 

Prosess, avviks og forbedringsmodul – den mest benyttede Det er først og fremst avvik- og prosessmodulen som er mest benyttet og i dag har vi 430 bedrifter fordelt på 10.000 brukere på disse modulene. De tar seg av innmelding, behandling, lukking og rapportering av alle typer hendelser i bedriften, det være seg kvalitetsavvik, HMS-saker, forbedringer, miljøsaker, endringsordre, beredskap og mye annet. Du kan selv klikke deg inn for å se nærmere på hvordan det fungerer.

Bilde - Dashbord
Dashbord.png
Over 25 års erfaring 

Med over 25 års erfaring innen programvare og programutvikling har vi funnet en god måte å håndtere etterspørsel og levering på. Landax står også til tjeneste med rådgivning og coaching i forbindelse med de fagene modulen over omhandler, særlig kvalitetsstyring, sertifiseringsprosesser og internkontrollarbeid.

Landax er et verktøy som også benyttes innen LEAN og andre typer systematisk forbedringsarbeid. Dette dreier seg blant annet om prosesskontroll, dokumentstyring og internkommunikasjon.

Økende krav om sertifisert kvalitetssystem 

Kunder stiller krav til kvalitet på de produkter som leveres fra sine leverandører og myndighetene stiller krav til internkontroll, HMS og kontroll på ytremiljø og arbeidsmiljø. Både myndigheter og kunder forlanger dokumentasjon. Dette har Landax tatt konsekvensen av og laget velfungerende systemer for.

Mange av Landax’ kunder benytter løsningen som hjelpemiddel for å sertifisere seg eller vedlikeholde en sertifisering, for eksempel mot en ISO-standard.

Landax har en avtale med Standard Online AS  på integrerte standarder. Dette vil si at du kan besvare kravene i standardene direkte inn i Landax – punkt for punkt. Standardene er utviklet for å veilede virksomheter i kvalitetsstyring innen diverse områder.

ISO-sertifikat utstedes av godkjente sertifiseringsorgan etter at Landax har vært inne og hjulpet til på veien. Bruk av standarder kan også være nyttig selv om man velger å ikke bli sertifisert.

Å være sertifisert er å betrakte som et bevis på at bedriften drives i henhold til visse krav nedfelt i respektive standarder. Periodisk revisjon sikrer at hele styringssystemet blir fulgt opp og vedlikeholdt. Slike revisjoner gjøres i Landax sin modul «Protokoll». 

moduler.jpg
Landax er i kontinuerlig utvikling
Struktur og innhold i Landax utvikles gjerne kontinuerlig i samarbeid med kundene.  Landax har seks utviklere som til enhver tid jobber med løsningen og gjennomfører ytelsesforbedring, funksjonsutvidelser og -forbedringer på alle eksisterende moduler i styringssystemet. Landax utvider med nye moduler når nye behov melder seg, og du kan derfor være sikker på at din bedrift blir ivaretatt på best mulig måte. 
Modulbasert 
Landax består av mange moduler; Du kan bestille «Landax ULTIMATE», som inneholder alle modulene; eller sette opp din egen, skreddersydde modulpakke. 
Ønsker du å se nærmere på hvordan Landax fungerer kan du klikke deg inn her: 
Landax er virkelig verd å bli kjent med. Kontakt oss i dag for nærmere informasjon.

prosess.jpg

LES OGSÅ: 

KOMMENTARER

Annonsér her!

Motta nyhetsbrev

Meld deg på nyhetsbrev!

Rå på lederutvikling?

Lederutvikling

Har du en klar strategi for din lederutvikling? Har du planlagt de nødvendige tiltakene for at det og dem du leder utvikler seg i tråd med virkeligheten?
Strategi og lederutvviklig

Outsourcing frigjør ressurser i nedgangstider

Outsourcing

Flere sektorer opplever i dag nedgangstider, og mange bedrifter ser seg nødt til å kvitte seg med ansatte, avdelinger og tjenester for å tilfredsstille stadig strammere budsjetter. Kan outsourcing vær...
outsourcing løsning for nedskalering?
Annonsér her!
Annonsér her!

10 tips for å bli mer effektiv som leder

Effektiv ledelse

Tipsene er basert på en amerikansk undersøkelse med intervju av over 200 ultra-produktive mennesker, inkludert syv milliardærer, 13 olympiske mestere og over 200 suksessfulle entreprenører.
Få gjort mer på kortere tid med mindre stress

Utålmodig gründeroptimist

Stian Rustad kan kanskje ikke spå fremtiden. Men samme året som internett ble kalt en «flopp», mente han at internett var fremtiden. IT-firmaet han startet opp, utviklet et av verdens første sky-baser...
Teknologioptimist Stian Rustad

Følger du med?

Ledelse er fordeling av oppmerksomhet. Det du ser, er det du får. Fokus og oppmerksomhet er vidt forskjellige egenskaper. Mange ledere fokuserer for mye. 
Oppmerksomhet og ledelse

Hvordan sikre god ledelse i fremtiden?

SPONSET INNHOLD

Dagens ledere står allerede overfor store utfordringer og muligheter som følge av teknologisk utvikling. Hvordan påvirker dette virksomheters evne til å sikre god og effektiv ledelse også i framtiden?...
Lederegenskaper som ikke synes på CV
Annonsér her!
Annonsér her!

Støtte i vanskelige tider

-står vi sammen i vanskelige valg vi må ta?
Beslutninger

Emosjonell intelligens – reelt eller ikke?

Emosjonell intelligens

For å være en dyktig og god leder må man på den ene siden være rasjonell og beherske områder som analyse, strategi, planlegging, målstyring osv. Men dette i seg selv er ikke nok i dagens krevende mark...
Emosjonell intelligens

@else er din nye, digitale HR-sjef

digital HR-sjef

Har du som ansatt lurt på om du har krav på lønn til uforutsette ting, som for eksempel å gå i begravelse, men ikke turt å spørre HR-leder? Eller kviet deg for å høre hvor mange egenmeldingsdager du h...
Digital HR-sjef

Fjellvettregler for nye ledere

Ny som leder

Turen=rekrutteringsprosessen delt opp i utvelgelsen, oppsigelsesprosessen, forberedelsene og oppstarten/innfasingen= lederskifte
Fjellvettregler for ledere
Annonsér her!
Annonsér her!

Medarbeidere i samspill i godt medarbeiderskap!

Hva skal til for at vi kjenner på den gode følelsen av å være på samme lag og ville hverandre vel? Av og til oppstår uenigheter, eller konflikter, som innebærer forstyrrelser og energi-sløsing i aller...
Medarbeidere i samspill som vil hverandre vel

Bonusen som skulle løfte salget, ødela selgernes motivasjon.

Bonus og motivasjon

Jo mer bonus selgerne i et forsikringsselskap fikk, jo mindre indre motivert ble de. Flere begynte å se seg om etter ny jobb.
Salgsbonus og motivasjon
Tilbake til toppen