Kundebegeistring

En inspirerende innføring i plusskultur, firkantsyndromet og Beskjed-kultur! Velg "Kundebegeistringsshowet" på 1,5 time, eller bygg på videre med temaer og øvelser som passer dere! Dette foredraget er meget populært og passer for alle bransjer!

Tilrettelegging for service

Praktisk øvelse som fjerner hindringer for effektiv og profesjonell service, og som danner grunnlaget for intern oppfølging

Kommunikasjon som begeistrer

Hvordan skape kundebegeistring gjennom din kommunikasjon? Hvilke kundetyper finnes og hvordan kan du best mulig yte service overfor dem?

Suksessfaktorer - Markedsfør dine plusser!

Det lille ekstra! Hvordan få kunden til å si "Waow!"? Bli inspirert av eksempler fra en rekke bransjer. Kort fortalt handler dette om å markedsføre jobben vi gjør

Klagebehandling

Tips, råd og teknikker for profesjonell håndtering av klager

Fleksibilitet

Praktisk øvelse i "storformat" som gir trening i fleksibilitet, samarbeide, motivasjon og kreativitet

Fra ordremottak til salg

Effektivt kurs med dokumenterte resultater! Be om referanser. "Dette kurset ga meg en skikkelig boost og jeg doblet mersalget mitt allerede første uke!" Bookingmedarbeider

Holdninger og adferd

Om alt det rare vi sier og gjør, og hvordan omgivelsene oppfatter det

Impulstrening

Servicetrening på arbeidsplassen i arbeidstiden, med kundene til stede. Observasjon følges opp med individuell samtale og coaching.

KundebegeistringsLedelse

Tips, råd og teknikker for ledere som ønsker å utvikle servicenivået i egen organisasjon. Meget populært foredrag på ca 2 timer. Spesielt laget for ledere som ønsker tips og ideer på hvordan de kan jobbe med servicekultur og begeistring i egen avdeling eller bedrift. Passer alle bransjer! Nå med individuell oppfølging av lederne i etterkant for de som ønsker.

Merkevarebygging

En innføring i merkevarebygging. Hva er det, og hvordan kan mennesker i en serviceorganisasjon bli en del av en merkevare?

Kreativ sparring for opplæringsleder

Bruk min erfaring fra 30 år med opplæring! Dette er en 4 timers seanse der jeg hjelper opplæringsleder med å utvikle ideer til nye kurs og opplæringsverktøy. Mange innen opplæring jobber alene og trenger derfor en "sparringpartner". Tema kan vara presentasjonsform, øvelser, innhold, materiale, og oppfølgingsaktiviteter!

Herr & Fru Hamnes - Til den store samlingen for bedriften eller kundearrangementet!

Foredrag på dagen: "Kundebegeistring - på jobben og på hjemmebanen" av Fru Hamnes. På kvelden overtar Herr Hamnes som profesjonell toastmaster og/eller rutinert historieforteller. Herr Hamnes er kjent fra TV-programmet "Rorbua" der han blant annet fortalt den klassiske historien "Logopeden"!

Belbin Teamprofiler

Jeg kan tilby mine kunder full testing og kursing gjennom Professor Belbins teamprofilverktøy. Dette verktøyet kan brukes ved teambuilding, oppstart av nye team, evaluering/testing av nye medarbeidere samt i forbindelse med personlig utvikling. Jeg er lisensiert og har brukt Belbins profilverktøy siden 1990.

Train the trainer

Jeg utvikler et kursprogram med oppfølgingsaktiviteter for din bedrift. Programmet bygger på bedriftens egen vision og verdier. Programmet gjennomføres av interne kursledere. De interne kurslederne får to dagers trening, oppfølging og coaching gjennom 1 år. 160 personer i to forskjellige bedrifter gjennomførte programmet i 2014.

Kundebegeistring innen Helse og omsorg

Spesialutviklet kurs for medarbeidere innen helse og omsorg. Mer enn 2000 medarbeidere fra sykehus, hjemmetjeneste, bestillerkontorer og omsorgsboliger har gjennomført kurset siden 2013! Kurset kan rettes mot ledere innen Helse og Omsorg eller direkte mot medarbeidere. Min unike bakgrunn som serviceekspert og pårørende gir dette kurset "det lille ekstra".

KATARINE FOREDRAG 2.jpg