Grønn strategi for morgendagens vinnere
 
						
					Det grønne skiftet vil by på nye krav og endrede forretningsmodeller, som igjen kan gi både utfordringer og store muligheter. Hvis du vil lykkes, må du tilegne deg ny kompetanse og andre verdier enn det som til nå har vært gjeldende. Men hva innebærer egentlig dette?
Hvilke produkter og tjenester som er bærekraftige, er ikke åpenbart eller konstant, forklarer Hilde Charlotte Solheim.
Den sterkeste personlige egenskapen jeg vet om, er å ha innsikt i hva du selv er skikkelig dårlig på! Da kan du hente inn den kompetansen fra andre.
 
 
Allerede abonnement? Logg inn.
Populær
									Premium
									En måned print + digitalt
- LederNytt print magasiner
- LederNytt digital magasiner og arkiv
- LederNytt Pluss artikler
Kr 1,-
Populær
									Premium
									Ett år print + digitalt
- LederNytt print magasiner
- LederNytt digital magasiner og arkiv
- LederNytt Pluss artikler
kr 1 500,- 






.png)









































