Hopp til hovedmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden
arrow_upward

Tag Kundeservice og utvikling

Kundeservice og utvikling

Legendarisk kundeservice et lederansvar!

Å levere eksemplarisk kundeservice har alltid vært sett på som en måte for virksomheter å ...
kundetilfredshet og lojalitet

Kundeservice og utvikling

Hvordan finne potensielle kunder?

Å skaffe gode og relevante leads er svært viktig, og er avgjørende for at salgsteamet skal...
Hvordan skaffe gode og relevante leads
Kundeservice og utvikling

Fra middelmådig til enestående kundeservice

Alle bedrifter forholder seg til kunder. Men det er stor forskjell på hvordan de tar vare ...
Kundeservice

Kundeservice og utvikling

Slik takler bedriften kritikk i sosiale medier

Før i tiden var det sjelden bedrifter fikk høre om det hvis kundene var misfornøyde. Det v...
Klagebehandling i sosiale medier
Kundeservice og utvikling

Dulting kan gi økt avkastning

Forskning viser at dulting eller nudging ikke bare egner seg til å endre forbrukervaner, m...
Dulting som ledelsesverktøy

Kundeservice og utvikling

Fire råd for å fremtidssikre butikken

Netthandelen presser detaljhandelen, og ifølge en undersøkelse fra Adobe planlegger over 7...
Netthandel
Kundeservice og utvikling

Har du kontroll på bedriftens kundereise?

At du forstår hvordan kundene dine tar beslutninger kan være forskjellen mellom suksess og...
Kundereise

Kundeservice og utvikling

Kundeservice krever helt nye tanker

Dårlig kundeservice kan rett og slett være ensbetydende med at kundene dine forsvinner og ...
Kundeservice
Kundeservice og utvikling

Slik blir du kundenes favoritt

Tjenestemarkedsføring

Mestre ABC i tjenestemarkedsføring™. Vis at du forstår kundene, kan sakene dine og leverer...
Tjenestemarkedsføring

Kundeservice og utvikling

På tide å få sjefen for kundeservice inn i ledergruppen?

Hvilke assosiasjoner gjør du deg når du hører setningen “men da må du ringe kundeservice”?...
Kundeservice
Kundeservice og utvikling

Fremtidens suksessfulle merkevarer er menneskelige

Autentisk markedsføring handler om menneskelighet, oppmerksomhet og personlighet. Vi vil i...
Autentisk markedsføring

Kundeservice og utvikling

Hvordan håndtere kunder som klager?

Det er dyrt, men det lønner seg stort sett alltid å gi kunden erstatning. Det øker sannsyn...
les mer...

Kundeservice og utvikling

Hvordan lykkes med de store forretningsavtalene

Forhadlingsteknikker

Forhandlinger. Det å lykkes med de virkelige store salgsavtalene som er gull verd for bedr...
forhandlinger og forhandlingsteknikk