Det har aldri vært viktigere å sette kunden i sentrum og gjennomføre grundige kundeanalyser for å forstå hva som er viktig for kundene
I en digital prosess er det mye å tenke på, og det kan være fort gjort å ikke ta nok hensyn til kunden. Men ved å sette kunden i sentrum i en digital transformasjon blir veien til suksess både enklere og mer effektiv. Hvordan kan du lykkes i praksis?
Steinar B. Christensen forteller at digital transformasjon har blitt en avgjørende strategisk prioritering for de aller fleste virksomheter i dag. For å lykkes i denne overgangen, mener han det er viktig for ledere å forstå betydningen av å sette kunden i sentrum, unngå silotenkning og virkelig samarbeide på tvers av organisatoriske grenser. De som lykkes aller best, jobber kundesentrisk og er opptatt av hvordan de kan fjerne friksjoner i kundereisen.
Business Content
Se alle
Allerede abonnement? Logg inn:
Lese mer? Velg et abonnement som passer deg
En måned
- LederNytt print magasin
- LederNytt digital magasin og arkiv
- LederNytt Pluss artikler
Kr 199,-
Ett år print + digitalt
- Print + digitale utgaver
- Pluss-artikler på nett i 12 mnd.
- Digitalt arkiv med tidligere utgaver
kr 1 300,-
Ett år LederNytt + 340 videokurs
- 4 print + digitale utgaver.
- Pluss-artikler på nett i 12 mnd.
- Digitalt arkiv med tidligere utgaver.
- 340 videokurs med Videocation
kr 4 000,-
Ett år - digitalt
- Digitale utgaver
- Pluss-artikler på nett i 12 mnd.
- Digitalt arkiv med tidligere utgaver
kr 1 200,-
Halvt år LederNytt + Videocation
- 2 print + digitale utgaver
- Pluss-artikler på nett 6 mnd
- Digitalt arkiv med tidligere utgaver
- 340 videokurs med Videocation
kr 2 500,-
Les mer om:
Relaterte artikler