Strategi i møte med det ukjente

I en verden i stadig endring, der teknologi og bærekraft dominerer samtalene, kan det virke umulig å lage en strategi som er holdbar for fremtiden.
Karl Fredrik Tangen har forsket på strategi i flere tiår, og har et tydelig syn på hva som gjør en strategi robust i møte med fremtidens ukjente utfordringer. Ifølge Tangen ligger den største feilen i å tro at vi vet hva fremtiden vil bringe. Han mener at «en strategi som tåler fremtiden», nesten er et oxymoron.
Strategien må være unik og basert på det du faktisk gjør i virksomheten din, ikke på hva alle andre snakker om.
Allerede abonnement? Logg inn.
Populær
Premium
En måned print + digitalt
- LederNytt print magasiner
- LederNytt digital magasiner og arkiv
- LederNytt Pluss artikler
Kr 199,-
Populær
Premium
Ett år print + digitalt
- LederNytt print magasiner
- LederNytt digital magasiner og arkiv
- LederNytt Pluss artikler
kr 1 500,-