Bedrifter som ikke driver med arbeidsgiverprofilering, kan oppleve at det er vanskeligere å tiltrekke og beholde kvalifiserte medarbeidere fremover

Employer Branding, eller arbeidsgiverprofilering på norsk, er en stadig viktigere konkurransefaktor for de fleste bedrifter. Det handler om å bygge og opprettholde et godt omdømme som arbeidsgiver, både internt og eksternt.
Kort sagt, bedrifter som ikke driver med arbeidsgiverprofilering vil ofte ha vanskeligheter med å konkurrere om de beste talentene og kan lide økonomisk, over tid, som et resultat av dette.
Allerede abonnement? Logg inn.
Populær
Premium
En måned print + digitalt
- LederNytt print magasiner
- LederNytt digital magasiner og arkiv
- LederNytt Pluss artikler
Kr 199,-
Populær
Premium
Ett år print + digitalt
- LederNytt print magasiner
- LederNytt digital magasiner og arkiv
- LederNytt Pluss artikler
kr 1 500,-