Det har aldri vært viktigere å sette kunden i sentrum og gjennomføre grundige kundeanalyser for å forstå hva som er viktig for kundene

I en digital prosess er det mye å tenke på, og det kan være fort gjort å ikke ta nok hensyn til kunden. Men ved å sette kunden i sentrum i en digital transformasjon blir veien til suksess både enklere og mer effektiv. Hvordan kan du lykkes i praksis?
Steinar B. Christensen forteller at digital transformasjon har blitt en avgjørende strategisk prioritering for de aller fleste virksomheter i dag. For å lykkes i denne overgangen, mener han det er viktig for ledere å forstå betydningen av å sette kunden i sentrum, unngå silotenkning og virkelig samarbeide på tvers av organisatoriske grenser. De som lykkes aller best, jobber kundesentrisk og er opptatt av hvordan de kan fjerne friksjoner i kundereisen.

Allerede abonnement? Logg inn.
En måned print + digitalt
- LederNytt print magasiner
- LederNytt digital magasiner og arkiv
- LederNytt Pluss artikler
Kr 199,-
Ett år print + digitalt
- LederNytt print magasiner
- LederNytt digital magasiner og arkiv
- LederNytt Pluss artikler