Employer branding: Hvorfor du må våge å være sær for å være attraktiv
 
						Stadig flere virksomheter oppdager at rekruttering ikke starter med en utlysning – den starter med merkevaren din som arbeidsgiver. Employer branding handler ikke om pynt – men om å gjøre det lettere å tiltrekke og beholde rett kompetanse. Her får du innsikt i hvordan du bygger et troverdig og attraktivt medarbeiderløfte, og hvilken rolle lederne spiller i prosessen.
Folk stoler mest på helt vanlige ansatte – bruk dem som ambassadører
- DERFOR BØR DU LESE SAKEN: Derfor bør du lese saken 
 LÆRING: Etter å ha lest saken vil du sitte igjen med…
 – Innsikt i hvordan employer branding skiller seg fra rekruttering
 – Forståelse for hva som gjør et EVP troverdig og attraktivt
 – Eksempler på hvordan store aktører kommuniserer arbeidsplassens verdi
 – Kunnskap om hvordan du unngår fallgruver som floskler og lønnsjakt
 – Praktiske tips til hvordan ledere og ansatte kan bidra i branding-arbeidetPASSER BEST FOR: 
 Ledere, HR og kommunikasjonsansvarlige som vil styrke rekruttering og attraktivitet i arbeidsmarkedet.
Allerede abonnement? Logg inn.
En måned print + digitalt
- LederNytt print magasiner
- LederNytt digital magasiner og arkiv
- LederNytt Pluss artikler
Kr 1,-
Ett år print + digitalt
- LederNytt print magasiner
- LederNytt digital magasiner og arkiv
- LederNytt Pluss artikler






.png)









































