Ledere og alle på arbeidsplassen bør ha noe grunnleggende kunnskap om kommunikasjon

Kommunikasjon skjer ofte uten at vi tenker oss om, fordi det faller naturlig. Men hvis vi skal håndtere uenigheter på arbeidsplassen eller sørge for at ledere og ansatte kommuniserer best mulig sammen i team, må vi tenke på hvilken kommunikasjonsform vi bruker.
LederNytt har snakket med Espen O. Simonsen om hvordan vi kan bli bevisste på tilstedeværelse og dermed skape et kommunikasjonsklima som gir resultater.
Som leder må vi innse at kommunikasjon og relasjonell kompetanse er viktig. Det må opp på agendaen – bare der er mye gjort.
Allerede abonnement? Logg inn.
Populær
Premium
En måned print + digitalt
- LederNytt print magasiner
- LederNytt digital magasiner og arkiv
- LederNytt Pluss artikler
Kr 199,-
Populær
Premium
Ett år print + digitalt
- LederNytt print magasiner
- LederNytt digital magasiner og arkiv
- LederNytt Pluss artikler
kr 1 500,-