Hopp til hovedmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden

Kundeservice og utvikling

Kundeservice og utvikling

Mange bedrifter feiler når de skal lage nye produkter og tjenester

Med Lean Innovasjon kan du lykkes med digital produktutvikling – med kunden i sentrum. Men...
Kundeservice og utvikling

Skap god kundelojalitet og fornøyde kunder

God kundeservice er like viktig uansett om den kommer fra store eller små selskaper. Noe a...
Kundeservice og utvikling

Slik får bedriftene mer tilfredse kunder

Høy kundetilfredshet har stor økonomisk betydning for bedriftene. Forskning gjennom 20 år ...
Kundeservice og utvikling

Slik blir du kundenes favoritt

Mestre ABC i tjenestemarkedsføring™. Vis at du forstår kundene, kan sakene dine og leverer...
Kundeservice og utvikling

Dulting kan gi økt avkastning

Forskning viser at dulting eller nudging ikke bare egner seg til å endre forbrukervaner, m...
Kundeservice og utvikling

Fra middelmådig til enestående kundeservice

Alle bedrifter forholder seg til kunder. Men det er stor forskjell på hvordan de tar vare ...
Kundeservice og utvikling

Legendarisk kundeservice et lederansvar!

Å levere eksemplarisk kundeservice har alltid vært sett på som en måte for virksomheter å ...
Kundeservice og utvikling

Kundeservice krever helt nye tanker

Dårlig kundeservice kan rett og slett være ensbetydende med at kundene dine forsvinner og ...
Kundeservice og utvikling

På tide å få sjefen for kundeservice inn i ledergruppen?

Hvilke assosiasjoner gjør du deg når du hører setningen “men da må du ringe kundeservice”?...
Ledelse

3 grunnleggende ferdigheter innen teamledelse

God teamledelse øker effektiviteten, produktiviteten og samarbeidet i en bedrift. Det sikrer at team...
Lederblogg

Slik blir du mer autentisk i en verden som blir stadig kunstigere

Er du en sucker for alt som er autentisk og ekte i disse forvirrende KI-tider? Jeg også. 
Ledelse

Organisasjonskultur med mangfold

Organisasjonskulturer i dag har ofte mye mangfold og trenger god involvering for å få et sunt ytring...
Ledelse

Oppdag kraften i selvledelse: Bedre resultater for ledere og ansatte

Selvledelse er en verdifull kompetanse som kan bidra til økt motivasjon, bedre resultater og økt tri...
ledelse

Hvordan vil du bli husket som leder?

Å bli bevisst på hvordan du vil bli husket i din rolle som leder, er en ekstraordinær og modig inves...
Jobb, karriere & Ledelse

En glad medarbeider er en god medarbeider

Å opprettholde en arbeidsplass med fornøyde ansatte er ikke alltid like enkelt. Mange tror det holde...
Ledelse

Hvordan organisere bedriften for fremtiden?

Mye av fremtidens ledelse handler om hvordan organisasjonene klarer å mobilisere og inkludere sine t...
Ledelse

Å lede samarbeid er en av lederens viktigste oppgaver

Som leder i en kunnskapsorganisasjon blir det stadig viktigere å tilrettelegge for tverrfaglig samar...
Jobb, karriere & Ledelse

Slik holder du et møte – uten å prate det i hjel

Som leder er du sikkert den som oftest kaller inn til møter. Det er du som holder i møteagendaen og ...
Jobb, karriere & Ledelse

Få mest mulig ut av døgnets 24 timer

De fleste gründere har knapt nok tid til å gjøre den jobben de allerede har, men man kan ikke nå nye...
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |

LEDERNYTT - LOGG INN

Pluss+ artikler
Digitale magasiner
Videokurs
Bli abonnent

Nyttige, lærerike og inspirerende artikler om ledelse på nyhetsbrev fra LederNytt!

Vi sender ikke spam, og vi deler ikke e-postadressen din med andre.

Ledernytt er Norges ledende magasin og nettsted innen ledelse! Våre lesere har i sterk grad bekreftet at de opplever høy nytteverdi gjennom vårt innhold!