Kundeservice og utvikling
Kundeservice og utvikling
Det har aldri vært viktigere å sette kunden i sentrum og gjennomføre grundige kundeanalyser for å forstå hva som er viktig for kundene
I en digital prosess er det mye å tenke på, og det kan være fort gjort å ikke ta nok hensy...
Kundeservice og utvikling
Mange bedrifter feiler når de skal lage nye produkter og tjenester
Med Lean Innovasjon kan du lykkes med digital produktutvikling – med kunden i sentrum. Men...
Kundeservice og utvikling
Skap god kundelojalitet og fornøyde kunder
God kundeservice er like viktig uansett om den kommer fra store eller små selskaper. Noe a...
Kundeservice og utvikling
Slik får bedriftene mer tilfredse kunder
Høy kundetilfredshet har stor økonomisk betydning for bedriftene. Forskning gjennom 20 år ...
Kundeservice og utvikling
Slik blir du kundenes favoritt
Mestre ABC i tjenestemarkedsføring™. Vis at du forstår kundene, kan sakene dine og leverer...
Kundeservice og utvikling
Dulting kan gi økt avkastning
Forskning viser at dulting eller nudging ikke bare egner seg til å endre forbrukervaner, m...
Kundeservice og utvikling
Fra middelmådig til enestående kundeservice
Alle bedrifter forholder seg til kunder. Men det er stor forskjell på hvordan de tar vare ...
Kundeservice og utvikling
Legendarisk kundeservice et lederansvar!
Å levere eksemplarisk kundeservice har alltid vært sett på som en måte for virksomheter å ...
Kundeservice og utvikling
Kundeservice krever helt nye tanker
Dårlig kundeservice kan rett og slett være ensbetydende med at kundene dine forsvinner og ...
Kundeservice og utvikling
På tide å få sjefen for kundeservice inn i ledergruppen?
Hvilke assosiasjoner gjør du deg når du hører setningen “men da må du ringe kundeservice”?...
Ledelse
Hold teamet motivert når et prosjekt ikke går på skinner
En viktig del av jobben som prosjektleder er å holde teamet motivert og på rett spor når ting begynn...

Bli en fremragende leder, BLI EN FREMRAGENDE LEDER, Del 4
Relasjonsledelse handler ikke om å være likt – men om å utløse energi hos folk
Hvordan bygger du relasjoner som både tåler uenighet og løfter prestasjonene i teamet? Jan Spurkelan...
Teamledelse fra A-Å, Teamledelse, Del 4, Ledelse
Ta tak i konflikter i virtuelle team, før de vokser seg store
Det er uendelig typer kriser som kan oppstå i et team. Men krisene har visse fellestrekk. Anders Gra...
Ledelse
Hvordan få en ansatt til å holde seg i sitt eget kjørefelt
Medarbeidere som til stadighet bryr seg med ting som ikke har noe med deres jobb å gjøre, kan føre t...
Jobb, karriere & Ledelse
Problemer i privatøkonomien? Slik påvirker det jobben
I Norge er privatøkonomi veldig privat, det vil si at vi helst ikke snakker høyt om det. Men problem...
Ledelse
Rallyledelse – effektiv og trygg manøvrering under høyt tempo
Endringsledelse har blitt den nye normalen. Behovet for omstilling kommer stadig hyppigere med mindr...
Teamledelse fra A-Å, Del 4
Når man jobber på ulike steder og ikke møtes like ofte - så avstemmes ikke forventningene like ofte
Å samarbeide uten å møtes jevnlig kan være krevende. Derfor er det ekstra viktig å være oppmerksom n...

Bli en fremragende leder, BLI EN FREMRAGENDE LEDER, Del 4, Ledelse
Lede med hjertet – kunsten å kombinere raushet, mot og mål
Hva vil det egentlig si å lede med hjertet – og hvordan unngår du at det blir «puseledelse»? Yvonne ...

Teamledelse fra A-Å, Teamledelse, Del 4, Jobb, karriere & Ledelse
Forebygg konflikter ved å trene opp konfliktmuskelen
TEAMLEDELSE DEL 4
Konflikter er opphavet til mye vondt. Hvis de ikke stanses i tide, kan de eskalere, og krisen blir f...
Ledelse
Skap meningsfylte møter – med en enkel formel
Forskning viser at vi kaster bort veldig mye av arbeidstiden på møter – tid som kunne blitt brukt ti...