Hopp til hovedmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden

Kundeservice og utvikling

Kundeservice og utvikling

Mange bedrifter feiler når de skal lage nye produkter og tjenester

Med Lean Innovasjon kan du lykkes med digital produktutvikling – med kunden i sentrum. Men...
Kundeservice og utvikling

Skap god kundelojalitet og fornøyde kunder

God kundeservice er like viktig uansett om den kommer fra store eller små selskaper. Noe a...
Kundeservice og utvikling

Slik får bedriftene mer tilfredse kunder

Høy kundetilfredshet har stor økonomisk betydning for bedriftene. Forskning gjennom 20 år ...
Kundeservice og utvikling

Slik blir du kundenes favoritt

Mestre ABC i tjenestemarkedsføring™. Vis at du forstår kundene, kan sakene dine og leverer...
Kundeservice og utvikling

Dulting kan gi økt avkastning

Forskning viser at dulting eller nudging ikke bare egner seg til å endre forbrukervaner, m...
Kundeservice og utvikling

Fra middelmådig til enestående kundeservice

Alle bedrifter forholder seg til kunder. Men det er stor forskjell på hvordan de tar vare ...
Kundeservice og utvikling

Legendarisk kundeservice et lederansvar!

Å levere eksemplarisk kundeservice har alltid vært sett på som en måte for virksomheter å ...
Kundeservice og utvikling

Kundeservice krever helt nye tanker

Dårlig kundeservice kan rett og slett være ensbetydende med at kundene dine forsvinner og ...
Kundeservice og utvikling

På tide å få sjefen for kundeservice inn i ledergruppen?

Hvilke assosiasjoner gjør du deg når du hører setningen “men da må du ringe kundeservice”?...
Ledelse

Når endringsplanen treffer motstandsveggen

Se for deg dette: Ledelsen har laget en endringsplan de er stolte av og som de mener kommer til å gi...
Ledelse

4 typer teamkonflikter – og hvordan du løser hver og én

Konflikter på arbeidsplassen oppstår fordi teammedlemmer ikke alltid er enige eller vet hvordan de s...
Jobb, karriere & Ledelse

En smart leder tar den nødvendige samtalen – før problemene blir for store

Å håndtere vanskelige samtaler er et lederansvar. Likevel er det mange som både gruer seg og sliter ...
Bli en fremragende leder, BLI EN FREMRAGENDE LEDER, Del 3

Kunsten å holde troverdige taler

Bli en fremragende leder - del 3

Blir du nervøs og usikker når du skal holde tale? Ingen grunn til bekymring. En elegant og perfekt t...
Ledelse

Slik lager du team som funker – før arbeidet starter

Når du skal lage et team, enten for et prosjekt eller mer langsiktig, er det ikke bare å sette noen ...
Ledelse

For å oppnå suksess raskere, må vi mislykkes raskere

Jonas Ridderstråle hevder at når utviklingen tar kvantesprang, så vil de færreste organisasjoner og ...
Ledelse

Alt handler om å lede mennesker og å være flink til å håndtere folk

Vi har i lang periode vært godværsledere. Vi har kunnet feiret suksesser og klappet hverandre på sku...
Ledelse

De beste jobbene der folk uttrykker at de trives veldig godt, er jobber som har mye autonomi og selvstyre

Det finnes mange årsaker til å øke bevisstheten rundt grunnleggende menneskelige behov og motivasjon...
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |

LEDERNYTT - LOGG INN

Pluss+ artikler
Digitale magasiner
Videokurs
Bli abonnent

Nyttige, lærerike og inspirerende artikler om ledelse på nyhetsbrev fra LederNytt!

Vi sender ikke spam, og vi deler ikke e-postadressen din med andre.

Ledernytt er Norges ledende magasin og nettsted innen ledelse! Våre lesere har i sterk grad bekreftet at de opplever høy nytteverdi gjennom vårt innhold!