Kundeservice og utvikling
Kundeservice og utvikling
Det har aldri vært viktigere å sette kunden i sentrum og gjennomføre grundige kundeanalyser for å forstå hva som er viktig for kundene
I en digital prosess er det mye å tenke på, og det kan være fort gjort å ikke ta nok hensy...
Kundeservice og utvikling
Mange bedrifter feiler når de skal lage nye produkter og tjenester
Med Lean Innovasjon kan du lykkes med digital produktutvikling – med kunden i sentrum. Men...
Kundeservice og utvikling
Skap god kundelojalitet og fornøyde kunder
God kundeservice er like viktig uansett om den kommer fra store eller små selskaper. Noe a...
Kundeservice og utvikling
Slik får bedriftene mer tilfredse kunder
Høy kundetilfredshet har stor økonomisk betydning for bedriftene. Forskning gjennom 20 år ...
Kundeservice og utvikling
Slik blir du kundenes favoritt
Mestre ABC i tjenestemarkedsføring™. Vis at du forstår kundene, kan sakene dine og leverer...
Kundeservice og utvikling
Dulting kan gi økt avkastning
Forskning viser at dulting eller nudging ikke bare egner seg til å endre forbrukervaner, m...
Kundeservice og utvikling
Fra middelmådig til enestående kundeservice
Alle bedrifter forholder seg til kunder. Men det er stor forskjell på hvordan de tar vare ...
Kundeservice og utvikling
Legendarisk kundeservice et lederansvar!
Å levere eksemplarisk kundeservice har alltid vært sett på som en måte for virksomheter å ...
Kundeservice og utvikling
Kundeservice krever helt nye tanker
Dårlig kundeservice kan rett og slett være ensbetydende med at kundene dine forsvinner og ...
Kundeservice og utvikling
På tide å få sjefen for kundeservice inn i ledergruppen?
Hvilke assosiasjoner gjør du deg når du hører setningen “men da må du ringe kundeservice”?...
Ledelse
3 grunnleggende ferdigheter innen teamledelse
God teamledelse øker effektiviteten, produktiviteten og samarbeidet i en bedrift. Det sikrer at team...
Lederblogg
Slik blir du mer autentisk i en verden som blir stadig kunstigere
Er du en sucker for alt som er autentisk og ekte i disse forvirrende KI-tider? Jeg også.
Ledelse
Organisasjonskultur med mangfold
Organisasjonskulturer i dag har ofte mye mangfold og trenger god involvering for å få et sunt ytring...
Ledelse
Oppdag kraften i selvledelse: Bedre resultater for ledere og ansatte
Selvledelse er en verdifull kompetanse som kan bidra til økt motivasjon, bedre resultater og økt tri...
Hvordan vil du bli husket som leder?
Å bli bevisst på hvordan du vil bli husket i din rolle som leder, er en ekstraordinær og modig inves...
Jobb, karriere & Ledelse
En glad medarbeider er en god medarbeider
Å opprettholde en arbeidsplass med fornøyde ansatte er ikke alltid like enkelt. Mange tror det holde...
Ledelse
Hvordan organisere bedriften for fremtiden?
Mye av fremtidens ledelse handler om hvordan organisasjonene klarer å mobilisere og inkludere sine t...
Ledelse
Å lede samarbeid er en av lederens viktigste oppgaver
Som leder i en kunnskapsorganisasjon blir det stadig viktigere å tilrettelegge for tverrfaglig samar...
Jobb, karriere & Ledelse
Slik holder du et møte – uten å prate det i hjel
Som leder er du sikkert den som oftest kaller inn til møter. Det er du som holder i møteagendaen og ...
Jobb, karriere & Ledelse
Få mest mulig ut av døgnets 24 timer
De fleste gründere har knapt nok tid til å gjøre den jobben de allerede har, men man kan ikke nå nye...




















