Kundeservice og utvikling
Kundeservice og utvikling
Det har aldri vært viktigere å sette kunden i sentrum og gjennomføre grundige kundeanalyser for å forstå hva som er viktig for kundene
I en digital prosess er det mye å tenke på, og det kan være fort gjort å ikke ta nok hensy...
Kundeservice og utvikling
Mange bedrifter feiler når de skal lage nye produkter og tjenester
Med Lean Innovasjon kan du lykkes med digital produktutvikling – med kunden i sentrum. Men...
Kundeservice og utvikling
Skap god kundelojalitet og fornøyde kunder
God kundeservice er like viktig uansett om den kommer fra store eller små selskaper. Noe a...
Kundeservice og utvikling
Slik får bedriftene mer tilfredse kunder
Høy kundetilfredshet har stor økonomisk betydning for bedriftene. Forskning gjennom 20 år ...
Kundeservice og utvikling
Slik blir du kundenes favoritt
Mestre ABC i tjenestemarkedsføring™. Vis at du forstår kundene, kan sakene dine og leverer...
Kundeservice og utvikling
Dulting kan gi økt avkastning
Forskning viser at dulting eller nudging ikke bare egner seg til å endre forbrukervaner, m...
Kundeservice og utvikling
Fra middelmådig til enestående kundeservice
Alle bedrifter forholder seg til kunder. Men det er stor forskjell på hvordan de tar vare ...
Kundeservice og utvikling
Legendarisk kundeservice et lederansvar!
Å levere eksemplarisk kundeservice har alltid vært sett på som en måte for virksomheter å ...
Kundeservice og utvikling
Kundeservice krever helt nye tanker
Dårlig kundeservice kan rett og slett være ensbetydende med at kundene dine forsvinner og ...
Kundeservice og utvikling
På tide å få sjefen for kundeservice inn i ledergruppen?
Hvilke assosiasjoner gjør du deg når du hører setningen “men da må du ringe kundeservice”?...
Ledelse
Når endringsplanen treffer motstandsveggen
Se for deg dette: Ledelsen har laget en endringsplan de er stolte av og som de mener kommer til å gi...

Bli en fremragende leder, BLI EN FREMRAGENDE LEDER, Del 3
Ikke bråk med kroppsspråket ditt – jobb med helhetlig kommunikasjon
Bli en fremragende leder - del 3
Kommunikasjon er både verbal og non-verbal, men av og til kan det du sier være i kontrast til kropps...

Tema, Bli en fremragende leder, BLI EN FREMRAGENDE LEDER, Del 3, Kommunikasjon
Gå fra å høre til virkelig å lytte – her får du oppskriften
Bli en fremragende leder - del 3
«Joda, jeg hører jo hva du sier». Men lytter du på best mulig måte, slik at du oppnår alle fordelene...
Ledelse
4 typer teamkonflikter – og hvordan du løser hver og én
Konflikter på arbeidsplassen oppstår fordi teammedlemmer ikke alltid er enige eller vet hvordan de s...
Jobb, karriere & Ledelse
En smart leder tar den nødvendige samtalen – før problemene blir for store
Å håndtere vanskelige samtaler er et lederansvar. Likevel er det mange som både gruer seg og sliter ...

Bli en fremragende leder, BLI EN FREMRAGENDE LEDER, Del 3
Kunsten å holde troverdige taler
Bli en fremragende leder - del 3
Blir du nervøs og usikker når du skal holde tale? Ingen grunn til bekymring. En elegant og perfekt t...
Ledelse
Slik lager du team som funker – før arbeidet starter
Når du skal lage et team, enten for et prosjekt eller mer langsiktig, er det ikke bare å sette noen ...
Ledelse
For å oppnå suksess raskere, må vi mislykkes raskere
Jonas Ridderstråle hevder at når utviklingen tar kvantesprang, så vil de færreste organisasjoner og ...
Ledelse
Alt handler om å lede mennesker og å være flink til å håndtere folk
Vi har i lang periode vært godværsledere. Vi har kunnet feiret suksesser og klappet hverandre på sku...
Ledelse
De beste jobbene der folk uttrykker at de trives veldig godt, er jobber som har mye autonomi og selvstyre
Det finnes mange årsaker til å øke bevisstheten rundt grunnleggende menneskelige behov og motivasjon...