Drømmer du om å revolusjonere en bransje? Bli en pionér!

I dagens konkurranseutsatte marked er det ikke nok for bedrifter å bare utvikle gode produkter og tjenester. De må også tiltrekke seg og beholde kunder, være attraktive for ansatte og samarbeidspartnere, og sikre finansiering. Dette skaper et konstant behov for nye ideer og forbedringer – idearbeid er rett og slett livsnødvendig. Merkevarestrateg Monna Nordhagen understreker at alle bedrifter, uavhengig av bransje, må utvikle seg kontinuerlig for å overleve og trives.
Den største feilen som gjøres i strategiarbeid, er å bygge merkevaren med utgangspunkt i egne styrker.
- Oppsummering
Denne artikkelen fra gir en verdifull innsikt i hvordan bedrifter kan bygge sterke merkevarer i et konkurranseutsatt marked. Den understreker viktigheten av idearbeid, posisjonering og differensiering, og tilbyr praktiske råd og verktøy for å lykkes. Ved å følge rådene og bruke de verktøyene som er beskrevet i artikkelen, kan bedrifter øke sine sjanser for å lykkes med å bygge sterke og differensierte merkevarer.
Allerede abonnement? Logg inn:
Har du ikke abonnement? Velg et abonnement som passer deg
En måned print + digitalt
- LederNytt print magasiner
- LederNytt digital magasiner og arkiv
- LederNytt Pluss artikler
Kr 199,-
Ett år print + digitalt
- LederNytt print magasiner
- LederNytt digital magasiner og arkiv
- LederNytt Pluss artikler
Ett år - digitalt
- Digitale utgaver
- Pluss-artikler på nett i 12 mnd.
- Digitalt arkiv med tidligere utgaver
Print + digitalt - 6 mnd
- 2 print + digitale utgaver
- Pluss-artikler på nett i 6 mnd.
- Digitalt arkiv med tidligere utgaver
LederNytt + 330+ videokurs
- LederNytt print magasiner
- LederNytt digital magasiner og arkiv
- LederNytt Pluss artikler
- 330+ videokurs med Videocation
LederNytt + 330 videokurs - 6 mnd
- 2 print + digitale utgaver
- Pluss-artikler på nett 6 mnd
- Digitalt arkiv med tidligere utgaver
- 330+ videokurs med Videocation