Bli god på sosiale medier med riktig verktøy
Sosiale medier-arbeidet i en bedrift handler ikke bare om å slenge ut noen innlegg eller konkurranser på Facebook i ny og ne. Jevnlig og systematisk arbeid må til – og riktige verktøy hjelper deg med å effektivisere og spare tid. Ekspert på kommunikasjon i sosiale medier og grunnlegger av Valen-Utvik (VU), Astrid Valen-Utvik, deler de beste rådene og verktøyene med LederNytts lesere.
Valen-Utvik har gjennom mange års erfaring med ulike typer bedrifter funnet klare sammenhenger på hva som fungerer, både når det gjelder strategi og verktøy.
Personen som er ansvarlig for sosiale medier, tenker at det er veldig mye mer effektivt for meg å lage én post som går ut både på Instagram, Facebook og LinkedIn samtidig.
Vi ser ganske fort at rekkevidden og engasjementet stuper ganske raskt når innholdet er likt i alle kanaler.
Business Content
Se alle
Allerede abonnement? Logg inn:
Lese mer? Velg et abonnement som passer deg
MÅNEDSABONNEMENT - LEDERNYTT
LederNytt print magasin
LederNytt digital magasin og arkiv
LederNytt Pluss artikler
(INGEN BINDINGSTID)
Kr 199,- pr. mnd
HALVTÅR LEDERNYTT + VIDEOCATION
3 print + digitale utgaver
Pluss-artikler på nett i 6 mnd
Digitalt arkiv med tidligere utgaver
Videocation - 300 videokurs
kr 2500,-
ETT ÅR LEDERNYTT + VIDEOCATION
6 print + digitale utgaver.
Pluss-artikler på nett i 12 mnd.
Digitalt arkiv med tidligere utgaver.
Videocation - 300 videokurs
kr 4.000,-
ETT ÅR PRINT + DIGITALT
6 print + digitale utgaver
Pluss-artikler på nett i 12 mnd.
Digitalt arkiv med tidligere utgaver
kr 1.300,-
ETT ÅR - DIGITALT
6 digitale utgaver
Pluss-artikler på nett i 12 mnd.
Digitalt arkiv med tidligere utgaver
kr 1.200,-
Les mer om:
Relaterte artikler