Bli god på sosiale medier med riktig verktøy

Sosiale medier-arbeidet i en bedrift handler ikke bare om å slenge ut noen innlegg eller konkurranser på Facebook i ny og ne. Jevnlig og systematisk arbeid må til – og riktige verktøy hjelper deg med å effektivisere og spare tid. Ekspert på kommunikasjon i sosiale medier og grunnlegger av Valen-Utvik (VU), Astrid Valen-Utvik, deler de beste rådene og verktøyene med LederNytts lesere.
Valen-Utvik har gjennom mange års erfaring med ulike typer bedrifter funnet klare sammenhenger på hva som fungerer, både når det gjelder strategi og verktøy.
Personen som er ansvarlig for sosiale medier, tenker at det er veldig mye mer effektivt for meg å lage én post som går ut både på Instagram, Facebook og LinkedIn samtidig.
Vi ser ganske fort at rekkevidden og engasjementet stuper ganske raskt når innholdet er likt i alle kanaler.
Allerede abonnement? Logg inn.
Populær
Premium
En måned print + digitalt
- LederNytt print magasiner
- LederNytt digital magasiner og arkiv
- LederNytt Pluss artikler
Kr 199,-
Populær
Premium
Ett år print + digitalt
- LederNytt print magasiner
- LederNytt digital magasiner og arkiv
- LederNytt Pluss artikler
kr 1 500,-