
Læring må stå i sentrum for å lykkes i fremtiden
En stor utfordring for mange i dag er å finne ut av hvordan man må tenke for å lykkes i en arbeidshverdag i stadig endring. Bedriftene vet at man ikke kan fortsette som før, man er nødt til å endre seg. Men, hvordan ser fremtidens arbeidsliv egentlig ut, og hva bør bedriftene tenke på for å tiltrekke de gode talentene, slik at de beholder sin konkurransekraft?
Det er ikke lenger et mål å jobbe mest mulig timer, men å utføre en oppgave innen en deadline. Hvordan, hvor og når man løser oppgaven, spiller ingen rolle.
Gourani snakker om at det nesten er som om hver generasjon er en egen rase. De forstår hverandre dårlig, og forstår lite av hverandres prioriteringer. Problemet i bedriftene er at Babyboomers tror de vet alt.
Lese mer? Velg et abonnement som passer deg
ETT ÅR MED LEDERNYTT + VIDEOCATION
6 print + digitale utgaver.
Tilgang til Pluss-artikler på nett i 12 mnd.
Digitalt arkiv med tidligere utgaver.
Ett år med Videocation (videokurs)
kr 3500,-
ETT ÅRS ABONNEMENT - PRINT + DIGITALT
6 print + digitale utgaver
Tilgang til Pluss-artikler på nett i 12 mnd.
Digitalt arkiv med tidligere utgaver
kr 949,-
ETT ÅR - DIGITALT ABONNEMENT
6 digitale utgaver
Tilgang til Pluss-artikler på nett i 12 mnd.
Digitalt arkiv med tidligere utgaver
kr 899,-
Allerede abonnement? Logg inn:
Les mer om:
Relaterte artikler