New business – sjefens ansvar, eller alles mulighet?

Hvem har egentlig ansvaret for å skaffe nye kunder og oppdrag i din virksomhet?
Er det deg?
Og er det i så fall noe du gjør i tillegg til alt annet du egentlig skal rekke, med en stadig gnagende dårlig samvittighet fordi du vet at det burde vært prioritert høyere?
Hvis du nikker nå, er du i godt selskap. Du deler den samme hodepinen som tusenvis av gründere og nøkkelpersoner i norske småbedrifter.
Det er bedre å starte smått og skikkelig, enn å planlegge stort og aldri gjennomføre
Allerede abonnement? Logg inn.
Populær
Premium
En måned print + digitalt
- LederNytt print magasiner
- LederNytt digital magasiner og arkiv
- LederNytt Pluss artikler
Kr 199,-
Populær
Premium
Ett år print + digitalt
- LederNytt print magasiner
- LederNytt digital magasiner og arkiv
- LederNytt Pluss artikler
kr 1 500,-