Kundeservice krever helt nye tanker

Dårlig kundeservice kan rett og slett være ensbetydende med at kundene dine forsvinner og at firmaet ditt går dukken.
Det er ikke mange år siden det var mulig å komme unna med dårlig kundeservice. Kunden ble misfornøyd, ja vel, men det var stort sett bare vedkommende sine nærmeste som fikk vite om det. I dag trenger du ikke trå mye feil ovenfor kundene dine før saken går viralt i sosiale medier.
Dårlig kundeservice kan rett og slett være ensbetydende med at kundene dine forsvinner og at firmaet ditt går dukken. Så hvordan sikrer du deg for at du gir kundene en best mulig opplevelse – slik at de føler seg sett, ivaretatt og respektert? Katarina Lalander Hamnes er ekspert på kundeservice og driver firmaet Kundebegeistring By Katarina. Katarina har 30 års erfaring som forfatter og foredragsholder i inn- og utland. Hun gir deg tipsene til hvordan du unngår fallgruver og gjør kundene dine glade!
Allerede abonnement? Logg inn:
Lese mer? Velg et abonnement som passer deg
En måned print + digitalt
- LederNytt print magasin
- LederNytt digital magasin og arkiv
- LederNytt Pluss artikler
Kr 199,-
Ett år print + digitalt
- Print + digitale utgaver
- Pluss-artikler på nett i 12 mnd.
- Digitalt arkiv med tidligere utgaver
Ett år - digitalt
- Digitale utgaver
- Pluss-artikler på nett i 12 mnd.
- Digitalt arkiv med tidligere utgaver
Halvt år print + digitalt
- 2 print + digitale utgaver
- Pluss-artikler på nett i 6 mnd.
- Digitalt arkiv med tidligere utgaver
Ett år LederNytt + 350 videokurs
- 4 print + digitale utgaver.
- Pluss-artikler på nett i 12 mnd.
- Digitalt arkiv med tidligere utgaver.
- 350 videokurs med Videocation
Halvt år LederNytt + 350 videokurs
- 2 print + digitale utgaver
- Pluss-artikler på nett 6 mnd
- Digitalt arkiv med tidligere utgaver
- 350 videokurs med Videocation