Ledere må spørre seg selv oftere: er det noe vi kan gjøre enda bedre og smartere her og nå - og i fremtiden?

Det å bli besatt på kundeopplevelsen og være åpen for råd og innspill fra omgivelsene – å ta vare på relasjoner og nettverk – gir innsikt som rigger bedriftene bedre for fremtiden. Ledere må hele tiden være nysgjerrige og utvikle seg ifølge Einar Tønnesen.
Bedriften og lederne må løpende hver eneste dag tenke igjennom HVA ER DET EGENTLIG VI DRIVER MED?

Tønnessen har stor kompetanse på innovasjon og ledelse både fra egen og andres bedrift, og kan gi oss konkret råd om hva som er viktig å tenke på for ledere og bedrifter i fremtiden som kommer. Han har også forelest ved Høyskolen Kristiania og tilpasset pensum for studentene til norske forhold og har stor innsikt fra ulike bransjer.
Allerede abonnement? Logg inn:
Har du ikke abonnement? Velg et abonnement som passer deg
Populær
Premium
En måned print + digitalt
- LederNytt print magasiner
- LederNytt digital magasiner og arkiv
- LederNytt Pluss artikler
Kr 199,-
Populær
Premium
Ett år print + digitalt
- LederNytt print magasiner
- LederNytt digital magasiner og arkiv
- LederNytt Pluss artikler
kr 1 500,-
Populær
Premium
Ett år - digitalt
- Digitale utgaver
- Pluss-artikler på nett i 12 mnd.
- Digitalt arkiv med tidligere utgaver
kr 1 400,-
Populær
Premium
Print + digitalt - 6 mnd
- 2 print + digitale utgaver
- Pluss-artikler på nett i 6 mnd.
- Digitalt arkiv med tidligere utgaver
kr 1000,-
Populær
Premium
LederNytt + 330+ videokurs
- LederNytt print magasiner
- LederNytt digital magasiner og arkiv
- LederNytt Pluss artikler
- 330+ videokurs med Videocation
kr 4 500,-
Populær
Premium
LederNytt + 330 videokurs - 6 mnd
- 2 print + digitale utgaver
- Pluss-artikler på nett 6 mnd
- Digitalt arkiv med tidligere utgaver
- 330+ videokurs med Videocation
kr 3 000,-