Når alt er viktig – slik prioriterer du riktig

Det å gjøre gode prioriteringer er viktig og avgjørende for en effektiv arbeidshverdag. Men hvordan kan man vite hva man skal prioritere når arbeidsoppgavene hoper seg opp og man ikke engang vet hvor man skal starte? I boka Når timene flyr får man gode råd for hvordan man kan prioritere for best mulig trivsel på arbeidsplassen.
Som leder skal man ofte hjelpe de rundt seg med å prioritere, og da må man rett og slett være god på det selv – eller trene på det, forklarer Stine Trygg-Hauger, forfatter av boka.
Mange av oss er gode til å planlegge før ferien, men hvor mye tid har du brukt på å planlegge returen til jobbhverdagen?
Allerede abonnement? Logg inn.
Populær
Premium
En måned print + digitalt
- LederNytt print magasiner
- LederNytt digital magasiner og arkiv
- LederNytt Pluss artikler
Kr 199,-
Populær
Premium
Ett år print + digitalt
- LederNytt print magasiner
- LederNytt digital magasiner og arkiv
- LederNytt Pluss artikler
kr 1 500,-