
HR-avdelinger som gjør jobben selv, bør få veiledning. Et alternativ er å outsource tjenesten. Rekrutteringsbyråer bør strengt tatt hatt egen in-house tekstforfatter. Kunnskapen er for lav. Mange tenker at det ikke utgjør noen forskjell, og at de bare kan fortsette å gjøre som de alltid har gjort. (Foto: Claus Skålvik/Motto
Stillingsannonsene går ikke i takt med utviklingen i arbeidsmarkedet
Det å skrive stillingsannonser handler om å tiltrekke seg de beste kandidatene. Det gjør du gjennom å skrive annonser som søker ekte mennesker – og som dermed treffer de riktige menneskene i hjertet.
Annonsene er skrevet som om det er arbeidstaker som står med lua i hånda – med lange lister over krav og arbeidsoppgaver, og veldig lite om «what's in it for you».
Allerede abonnement? Logg inn:
Lese mer? Velg et abonnement som passer deg
En måned print + digitalt
- LederNytt print magasiner
- LederNytt digital magasiner og arkiv
- LederNytt Pluss artikler
Kr 199,-
Ett år print + digitalt
- LederNytt print magasiner
- LederNytt digital magasiner og arkiv
- LederNytt Pluss artikler
kr 1 500,-
LederNytt + 330+ videokurs
- LederNytt print magasiner
- LederNytt digital magasiner og arkiv
- LederNytt Pluss artikler
- 330+ videokurs med Videocation
kr 4 500,-
Ett år - digitalt
- Digitale utgaver
- Pluss-artikler på nett i 12 mnd.
- Digitalt arkiv med tidligere utgaver
kr 1 400,-
LederNytt + 330 videokurs - 6 mnd
- 2 print + digitale utgaver
- Pluss-artikler på nett 6 mnd
- Digitalt arkiv med tidligere utgaver
- 330+ videokurs med Videocation
kr 3 000,-
Les mer om:
Relaterte artikler