
Å sette visjonen ut i livet i en stor organisasjon
Én ting er å lage en god visjon som representerer det fremtidsbildet selskapet har. Men hvordan implementerer du visjonen på alle nivåer i en stor organisasjon, samtidig som du også synliggjør den ovenfor eksterne interessenter som kunder, leverandører og samfunnet generelt?
Vi har snakket med leder for Storebrand Bank, Camilla Leikvoll, om hvordan de har løst dette spørsmålet. Hun fremhever at det er viktig å ikke vente med å starte implementeringen til visjonen er ferdig.
En kraftfull visjon er avhengig av at man har med seg mange på reisen, og som et minimum hele lederteamet
Allerede abonnement? Logg inn:
Lese mer? Velg et abonnement som passer deg
MÅNEDSABONNEMENT - LEDERNYTT
LederNytt print magasin
LederNytt digital magasin og arkiv
LederNytt Pluss artikler
Kr 199,- pr. mnd
HALVTÅR LEDERNYTT + VIDEOCATION
3 print + digitale utgaver
Pluss-artikler på nett i 6 mnd
Digitalt arkiv med tidligere utgaver
Videocation - 300 videokurs
kr 2290,-
ETT ÅR LEDERNYTT + VIDEOCATION
6 print + digitale utgaver.
Pluss-artikler på nett i 12 mnd.
Digitalt arkiv med tidligere utgaver.
Videocation - 300 videokurs
kr 3590,-
ETT ÅR PRINT + DIGITALT
6 print + digitale utgaver
Pluss-artikler på nett i 12 mnd.
Digitalt arkiv med tidligere utgaver
kr 999,-
ETT ÅR - DIGITALT
6 digitale utgaver
Pluss-artikler på nett i 12 mnd.
Digitalt arkiv med tidligere utgaver
kr 949,-
Les mer om:
Relaterte artikler