Hvordan skape fremtidens lederutviklings-programmer – uten store budsjetter

Etter å ha undersøkt markedet for lederutviklingsprogrammer nøye, tok Telia saken i egne hender og skapte digitale og hybride lederutviklingsprogrammer fra bunnen av for deres 2400 ledere på ulike nivåer, med minimalt med ressurser, null budsjett og med samarbeid på tvers. Chris Hovde har sammen med flere gode kolleger stått i bresjen for dette, og gir oss et innblikk i prosessen.
Kjernelederprogrammet vårt er lagt opp 100 prosent digitalt. Det er knyttet til våre tre kulturelle hovedskifte om å flytte kulturen vår til mer samarbeid på tvers, bli mer kundeorienterte, samt gjøre alt enklere. Det er også en grunninnføring i Telias lederammeverk med våre fire E-er.
Allerede abonnement? Logg inn.
En måned print + digitalt
- LederNytt print magasiner
- LederNytt digital magasiner og arkiv
- LederNytt Pluss artikler
Kr 199,-
Ett år print + digitalt
- LederNytt print magasiner
- LederNytt digital magasiner og arkiv
- LederNytt Pluss artikler