Hvordan skape fremtidens lederutviklings-programmer – uten store budsjetter
Etter å ha undersøkt markedet for lederutviklingsprogrammer nøye, tok Telia saken i egne hender og skapte digitale og hybride lederutviklingsprogrammer fra bunnen av for deres 2400 ledere på ulike nivåer, med minimalt med ressurser, null budsjett og med samarbeid på tvers. Chris Hovde har sammen med flere gode kolleger stått i bresjen for dette, og gir oss et innblikk i prosessen.
Kjernelederprogrammet vårt er lagt opp 100 prosent digitalt. Det er knyttet til våre tre kulturelle hovedskifte om å flytte kulturen vår til mer samarbeid på tvers, bli mer kundeorienterte, samt gjøre alt enklere. Det er også en grunninnføring i Telias lederammeverk med våre fire E-er.
Business Content
Se alle
Allerede abonnement? Logg inn:
Lese mer? Velg et abonnement som passer deg
En måned print + digitalt
- LederNytt print magasin
- LederNytt digital magasin og arkiv
- LederNytt Pluss artikler
Kr 199,-
Ett år print + digitalt
- Print + digitale utgaver
- Pluss-artikler på nett i 12 mnd.
- Digitalt arkiv med tidligere utgaver
kr 1 300,-
Ett år LederNytt + 350 videokurs
- 4 print + digitale utgaver.
- Pluss-artikler på nett i 12 mnd.
- Digitalt arkiv med tidligere utgaver.
- 350 videokurs med Videocation
kr 4 000,-
Ett år - digitalt
- Digitale utgaver
- Pluss-artikler på nett i 12 mnd.
- Digitalt arkiv med tidligere utgaver
kr 1 200,-
Halvt år LederNytt + Videocation
- 2 print + digitale utgaver
- Pluss-artikler på nett 6 mnd
- Digitalt arkiv med tidligere utgaver
- 350 videokurs med Videocation
kr 2 500,-
Les mer om:
Relaterte artikler