Del 7
Bli en fremragende leder, BLI EN FREMRAGENDE LEDER, Del 7, Ledelse
Bli en fremragende leder, BLI EN FREMRAGENDE LEDER, Del 7, +PLUSS Artikler
Bli en tilstedeværende og fokusert leder – til det beste for deg selv og medarbeiderne
Følger du egentlig med på det medarbeiderne dine sier? Er du virkelig til stede? En ydmyk leder er flink til å lytte, er til stede i nuet, og er situasjonsfokusert. Her får du innsikt i hva dette inne...
Bli en fremragende leder, BLI EN FREMRAGENDE LEDER, Del 7
Bli en fremragende leder, BLI EN FREMRAGENDE LEDER, Del 7
Bli en fremragende leder, BLI EN FREMRAGENDE LEDER, Del 7
Tjenende ledelse – en fremragende ledelsesfilosofi
Tjenende ledelse – en fremragende ledelsesfilosofi
I en tid hvor bedriftskultur står høyt på agendaen, vinner tjenende ledelse terreng som en effektiv ...
Bli en fremragende leder, BLI EN FREMRAGENDE LEDER, Del 7, Ledelse
Bli en fremragende leder, BLI EN FREMRAGENDE LEDER, Del 7, +PLUSS Artikler
Bli en fremragende leder, BLI EN FREMRAGENDE LEDER, Del 7, Ledelse
Når arrogansen tar overhånd i ledelse
Når arrogansen tar overhånd i ledelse
Hos ledere som går fra suksess til suksess, kan man hos noen til slutt oppleve at framgangen ender i...
Bli en fremragende leder, BLI EN FREMRAGENDE LEDER, Del 7, Ledelse
Bli en fremragende leder, BLI EN FREMRAGENDE LEDER, Del 7, +PLUSS Artikler
Bli en fremragende leder, BLI EN FREMRAGENDE LEDER, Del 7, Ledelse
Nysgjerrighet som lederverktøy
Nysgjerrighet som lederverktøy
I en tid hvor raske omstillinger og kontinuerlig utvikling er normen, er nysgjerrighet en avgjørende...
Bli en fremragende leder, BLI EN FREMRAGENDE LEDER, Del 7, Ledelse
Bli en fremragende leder, BLI EN FREMRAGENDE LEDER, Del 7, +PLUSS Artikler
Bli en fremragende leder, BLI EN FREMRAGENDE LEDER, Del 7, Ledelse
En lyttende leder oppnår mer
En lyttende leder oppnår mer
Å lytte til andre skaper motivasjon og økt arbeidsinnsats. Hvor flink er du til å lytte? Kan du bli ...
Tema: Bli en fremragende leder
Bli en tilstedeværende og fokusert leder – til det beste for deg selv og medarbeiderne
Følger du egentlig med på det medarbeiderne dine sier? Er du virkelig til stede? En ydmyk leder er f...
Bli en fremragende leder, BLI EN FREMRAGENDE LEDER, Del 7, Ledelse
Bli en fremragende leder, BLI EN FREMRAGENDE LEDER, Del 7, +PLUSS Artikler
Å ta vanskelige avgjørelser definerer lederrollen
En vanskelig avgjørelse kan sette mye på spill. Men som leder er det din oppgave å ta riktige valg o...
Bli en fremragende leder, BLI EN FREMRAGENDE LEDER, Del 7, Ledelse
Bli en fremragende leder, BLI EN FREMRAGENDE LEDER, Del 7, +PLUSS Artikler
Relasjonskompetansens betydning for ledelse
En leder har plikt til å utvikle positive relasjoner til alle, og det er uprofesjonelt å la kjemi av...
SISTE PLUSSARTIKLER
-
1
Bli en tilstedeværende og fokusert leder – til det beste for deg selv og medarbeiderne
-
2
Flytt medarbeidersamtalene ut i det fri – styrk nærvær og tillit
-
3
Krevende medarbeidere kan ta mye tid
-
4
En leder som formidler gode holdninger vil også bli god til å skape vekst
-
5
Når arrogansen tar overhånd i ledelse
-
6
6 utfordringer når du skifter jobb etter mange år
-
7
Friluftsliv bare i fritiden er bortkastede ressurser
- Se alle
Bli en fremragende leder, BLI EN FREMRAGENDE LEDER, Del 7, Ledelse
Bli en fremragende leder, BLI EN FREMRAGENDE LEDER, Del 7, +PLUSS Artikler
En ydmyk leder er en sterk leder
Å være ydmyk betyr ikke det samme som å være svak. Tvert imot; å være ydmyk betyr å være sterk. Det ...
Bli en fremragende leder, BLI EN FREMRAGENDE LEDER, Del 7, Ledelse
Bli en fremragende leder, BLI EN FREMRAGENDE LEDER, Del 7, +PLUSS Artikler
Ledere har også fordommer: Hvordan preger det flokken, og hva kan du gjøre?
Fordommer er gjerne oppfatninger vi holder som sannheter om andre. Selv de mest erfarne lederne kan ...
Tema: Teamledelse
Smarte strategier for effektiv hybridledelse
Å lede medarbeidere på ulike lokasjoner kan være utfordrende, men når du lærer deg de mest effektive...
Bli en fremragende leder, BLI EN FREMRAGENDE LEDER, Del 7, Ledelse
Bli en fremragende leder, BLI EN FREMRAGENDE LEDER, Del 7, +PLUSS Artikler
Det modigste du kan gjøre som leder, er å be om unnskyldning
Noen ber aldri om unnskyldning. Hvorfor gjør de ikke det, og hvorfor er det viktig å si unnskyld?De ...
Lederjobb
Se alle
Tema: Rekrutteringsveileder
Onboarding eller innfasing av nytilsatte ledere
I denne artikkelen vil jeg ta for meg hva som skiller onboarding/innfasing av medarbeidere og ledere...