Å sette visjonen ut i livet i en stor organisasjon

Én ting er å lage en god visjon som representerer det fremtidsbildet selskapet har. Men hvordan implementerer du visjonen på alle nivåer i en stor organisasjon, samtidig som du også synliggjør den ovenfor eksterne interessenter som kunder, leverandører og samfunnet generelt?
Vi har snakket med leder for Storebrand Bank, Camilla Leikvoll, om hvordan de har løst dette spørsmålet. Hun fremhever at det er viktig å ikke vente med å starte implementeringen til visjonen er ferdig.
En kraftfull visjon er avhengig av at man har med seg mange på reisen, og som et minimum hele lederteamet
Allerede abonnement? Logg inn.
Populær
Premium
En måned print + digitalt
- LederNytt print magasiner
- LederNytt digital magasiner og arkiv
- LederNytt Pluss artikler
Kr 199,-
Populær
Premium
Ett år print + digitalt
- LederNytt print magasiner
- LederNytt digital magasiner og arkiv
- LederNytt Pluss artikler
kr 1 500,-