Hopp til hovedmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden
arrow_upward
kunderelasjon

Det har aldri vært viktigere å sette kunden i sentrum og gjennomføre grundige kundeanalyser for å forstå hva som er viktig for kundene

I en digital prosess er det mye å tenke på, og det kan være fort gjort å ikke ta nok hensyn til kunden. Men ved å sette kunden i sentrum i en digital transformasjon blir veien til suksess både enklere og mer effektiv. Hvordan kan du lykkes i praksis?

Steinar B. Christensen forteller at digital transformasjon har blitt en avgjørende strategisk prioritering for de aller fleste virksomheter i dag. For å lykkes i denne overgangen, mener han det er viktig for ledere å forstå betydningen av å sette kunden i sentrum, unngå silotenkning og virkelig samarbeide på tvers av organisatoriske grenser. De som lykkes aller best, jobber kundesentrisk og er opptatt av hvordan de kan fjerne friksjoner i kundereisen.


Allerede abonnement? Logg inn:

 

Lese mer? Velg et abonnement som passer deg

LederNytt web abo Hansen[1]

MÅNEDSABONNEMENT - LEDERNYTT

LederNytt print magasin
LederNytt digital magasin og arkiv
LederNytt Pluss artikler
(INGEN BINDINGSTID)

Kr 199,- pr. mnd

LN Facebook Videocation   LN 3

HALVTÅR LEDERNYTT + VIDEOCATION

3 print + digitale utgaver
Pluss-artikler på nett i 6 mnd
Digitalt arkiv med tidligere utgaver
Videocation - 300 videokurs
kr 2500,- 
LN Facebook Videocation   LN 3

ETT ÅR LEDERNYTT + VIDEOCATION

6 print + digitale utgaver.
Pluss-artikler på nett i 12 mnd. 
Digitalt arkiv med tidligere utgaver.
Videocation - 300 videokurs
kr 4.000,- 
LederNytt web abo Ringnes[1]

ETT ÅR PRINT + DIGITALT

6 print + digitale utgaver
Pluss-artikler på nett i 12 mnd. 
Digitalt arkiv med tidligere utgaver
kr 1.300,- 
LederNytt web abo digital[1]

ETT ÅR - DIGITALT

6 digitale utgaver
Pluss-artikler på nett i 12 mnd. 
Digitalt arkiv med tidligere utgaver
kr 1.200,- 
Se flere pakketilbud her
Artikkelen fortsetter under annonsen.
Artikkelen fortsetter under annonsen.
Artikkelen fortsetter under annonsen.
Les mer om:

Skal du omorganisere teamet? Da bør du vite hva du gjør

Teamledelse del 5

Hvis du har planer om å omorganisere teamet ditt, bør du vite hva du driver med. Det er ikke noe som...

Hva skjer når man ikke tar seg tid til å stoppe opp? Og hvorfor er det så vanskelig?

Den klassiske lederen har ofte mange baller i luften, og balansegangen mellom å ta vare på medarbeid...
Les mer....

En stor del av lederjobben er å inspirere og legge til rette for at medarbeiderne skal yte optimalt for å nå bedriftens må

Men kan en leder klare dette uten selv å være inspirert? Grethe Holtan mener at det hjelper lite å j...
Les mer

Ny som leder

Onboarding av nye ledere - opplever ingen støtte

Undersøkelser viser at nesten ingen nye ledere opplever støtte fra sin nye arbeidsgiver i overgangs-...
Les mer...
Ny som leder

Å være ny som mellomleder

Overgangen fra rollen som førstelinjeleder til det å bli mellomleder er for mange en uventet krevend...
Les mer...

Å være ny som toppleder

Det å være ny som toppleder handler om å gå fra en kontekst og over i en annen kontekst. Uten grundi...
Les mer...

Lederskifter og innfasing av nye ledere

I et oppslag i Ukeavisen Ledelse kunne vi lese om svært manglende oppfølging og støtte for nye leder...
Les mer...

Skap en sterk lagånd, og få bedre resultater

Teamledelse del 5

Konkurrerer medlemmene i teamet med hverandre, eller spiller de hverandre gode? Ledere i næringslive...

Ledelse

Skap en empatisk høytpresterende kultur!

En empatisk høytpresterende kultur er avhengig av at alle i organisasjonen bidrar. Det fordrer at de...
Les mer....

Teamledelse, Del 5, Teamledelse

Resultatene kommer når du lar folk bli gode på egne premisser

Teamledelse del 5

Det er ikke alltid sånn at teamarbeid skaper bedre resultater. Alt avhenger av om de som er i teamet...