Det har aldri vært viktigere å sette kunden i sentrum og gjennomføre grundige kundeanalyser for å forstå hva som er viktig for kundene
I en digital prosess er det mye å tenke på, og det kan være fort gjort å ikke ta nok hensyn til kunden. Men ved å sette kunden i sentrum i en digital transformasjon blir veien til suksess både enklere og mer effektiv. Hvordan kan du lykkes i praksis?
Steinar B. Christensen forteller at digital transformasjon har blitt en avgjørende strategisk prioritering for de aller fleste virksomheter i dag. For å lykkes i denne overgangen, mener han det er viktig for ledere å forstå betydningen av å sette kunden i sentrum, unngå silotenkning og virkelig samarbeide på tvers av organisatoriske grenser. De som lykkes aller best, jobber kundesentrisk og er opptatt av hvordan de kan fjerne friksjoner i kundereisen.
Business Content
Se alle
Allerede abonnement? Logg inn:
Lese mer? Velg et abonnement som passer deg
MÅNEDSABONNEMENT - LEDERNYTT
LederNytt print magasin
LederNytt digital magasin og arkiv
LederNytt Pluss artikler
(INGEN BINDINGSTID)
Kr 199,- pr. mnd
ETT ÅR PRINT + DIGITALT
6 print + digitale utgaver
Pluss-artikler på nett i 12 mnd.
Digitalt arkiv med tidligere utgaver
kr 1.300,-
ETT ÅR LEDERNYTT + VIDEOCATION (PREMIUM)
6 print + digitale utgaver.
Pluss-artikler på nett i 12 mnd.
Digitalt arkiv med tidligere utgaver.
Videocation - 320 videokurs
kr 4.000,-
ETT ÅR - DIGITALT
6 digitale utgaver
Pluss-artikler på nett i 12 mnd.
Digitalt arkiv med tidligere utgaver
kr 1.200,-
HALVTÅR LEDERNYTT + VIDEOCATION
3 print + digitale utgaver
Pluss-artikler på nett i 6 mnd
Digitalt arkiv med tidligere utgaver
Videocation - 320 videokurs
kr 2500,-
Les mer om:
Relaterte artikler