
Slik sikrer du at visjonen gjør jobben sin
Enhver leder med respekt for seg selv vet at bedriften trenger en visjon. Men hva kjennetegner egentlig en god visjon? Og hvordan sikrer du at den ikke ender opp som et dokument som samler støv i skuffen og bare dras frem i festtaler – eller enda verre, som blir gjort til latter? Trond Blindheim gir deg rådene.
Blindheim forklarer at en god visjon er handlingsledende og tar utgangspunkt i bedriftens kjernevirksomhet. Den gjennomsyrer bedriften fra topp til bunn og er utgangspunktet for alle store og små beslutninger bedriften tar.
De verste er de som stabler skryteord og plattheter etter hverandre, eksempelvis: Vi er ærlige, troverdige, kreative og setter kunden i sentrum.
Lese mer? Velg et abonnement som passer deg
HALVÅRSABONNEMENT MED LEDERNYTT + VIDEOCATION
3 print + digitale utgaver.
Tilgang til Pluss-artikler på nett i 6 mnd.
Digitalt arkiv med tidligere utgaver.
6 mnd. med Videocation (videokurs)
kr 2250,-
ETT ÅR MED LEDERNYTT + VIDEOCATION
6 print + digitale utgaver.
Tilgang til Pluss-artikler på nett i 12 mnd.
Digitalt arkiv med tidligere utgaver.
Ett år med Videocation (videokurs)
kr 3500,-
ETT ÅRS ABONNEMENT - PRINT + DIGITALT
6 print + digitale utgaver
Tilgang til Pluss-artikler på nett i 12 mnd.
Digitalt arkiv med tidligere utgaver
kr 949,-
ETT ÅR - DIGITALT ABONNEMENT
6 digitale utgaver
Tilgang til Pluss-artikler på nett i 12 mnd.
Digitalt arkiv med tidligere utgaver
kr 899,-
Allerede abonnement?Logg inn her
Les mer om: