
Slik sikrer du at visjonen gjør jobben sin
Enhver leder med respekt for seg selv vet at bedriften trenger en visjon. Men hva kjennetegner egentlig en god visjon? Og hvordan sikrer du at den ikke ender opp som et dokument som samler støv i skuffen og bare dras frem i festtaler – eller enda verre, som blir gjort til latter? Trond Blindheim gir deg rådene.
Blindheim forklarer at en god visjon er handlingsledende og tar utgangspunkt i bedriftens kjernevirksomhet. Den gjennomsyrer bedriften fra topp til bunn og er utgangspunktet for alle store og små beslutninger bedriften tar.
De verste er de som stabler skryteord og plattheter etter hverandre, eksempelvis: Vi er ærlige, troverdige, kreative og setter kunden i sentrum.
Lese mer? Velg et abonnement som passer deg
HALVTÅR LEDERNYTT + VIDEOCATION
3 print + digitale utgaver.
Tilgang til Pluss-artikler på nett i 6 mnd.
Digitalt arkiv med tidligere utgaver.
6 mnd. med Videocation (videokurs)
kr 2290,-
ETT ÅR LEDERNYTT + VIDEOCATION
6 print + digitale utgaver.
Tilgang til Pluss-artikler på nett i 12 mnd.
Digitalt arkiv med tidligere utgaver.
Ett år Videocation (300 videokurs)
kr 3590,-
ETT ÅR PRINT + DIGITALT
6 print + digitale utgaver
Tilgang til Pluss-artikler på nett i 12 mnd.
Digitalt arkiv med tidligere utgaver
kr 999,-
ETT ÅR - DIGITALT
6 digitale utgaver
Tilgang til Pluss-artikler på nett i 12 mnd.
Digitalt arkiv med tidligere utgaver
kr 949,-
Allerede abonnement? Logg inn:
Les mer om:
Relaterte artikler