innovér eller dø!
Det høres kanskje brutalt ut, men hvis du ikke klarer å innovere eller utvikle virksomheten du er i, så er sannsynligheten stor for at den rett og slett ikke overlever tiden fremover. Men hva betyr det å innovere? Og hvordan kan du som leder unngå at bedriften havarerer fullstendig?
Hvordan kan den best tilpasse seg dagens og morgendagens markeder? Og finnes det muligheter for at virksomheten kan bidra til å forme fremtiden? Det gjelder å ikke bli sittende igjen i godstolen med hvileputen full av gode produkter eller tjenester ingen lenger etterspør.

Fotograf: Jonatan Arvid Quintero
Allerede abonnement? Logg inn.
En måned print + digitalt
- LederNytt print magasiner
- LederNytt digital magasiner og arkiv
- LederNytt Pluss artikler
Kr 1,-
Ett år print + digitalt
- LederNytt print magasiner
- LederNytt digital magasiner og arkiv
- LederNytt Pluss artikler





.png)







































