Tillit = vinn eller forsvinn for bedriften

Når mistilliten i en organisasjon er stille, vokser og vokser den, helt til den bryter ut i skandale, eller byråkratisk nedgang.
Hvis en organisasjon opplever press fra omverdenen, er det ikke sikkert den overlever dersom tilliten i og rundt ikke er på plass. Her snakker vi om tilliten fra leverandører, bank, aksjonærer, ansatte og viktigst av alt – kundene, sier Joel Peterson, Stanford professor og forfatter av boken «10 Laws of Trust».
I en organisasjon handler ikke tillit nødvendigvis om godvilje, glade ansatte, eller personlige følelser mellom medarbeidere, slik flere tror
Allerede abonnement? Logg inn.
Populær
Premium
En måned print + digitalt
- LederNytt print magasiner
- LederNytt digital magasiner og arkiv
- LederNytt Pluss artikler
Kr 199,-
Populær
Premium
Ett år print + digitalt
- LederNytt print magasiner
- LederNytt digital magasiner og arkiv
- LederNytt Pluss artikler
kr 1 500,-